12 Temmuz 2008 Cumartesi

Özlemekmiş oysa sevmek

şimdi bu özlemek blog takipçilerinin beni özlemesi değil elbette,bu blog yazarının gönül verdiği Fenerbahçesini özlemesi
malum ligler bitti sonra asırlar kadar ara verildi(öyle geliyor abi bana)
sonra transfer telaşları
gelenler gidenler sorular acabalar vs.
sezon öncesi hazırlık kampları
ve hazırlık maçları
hah işte hazırlık maçlarına getirecektim konuyu

Fenerbahçe yeni sezon öncesi ilk hazırlık maçına bu akşam çıkıyor
buna debut mu diyelim görücüye çıkmak mı yoksa başka bişey mi ne dersek diyelim işte akşam maç var
duyanlar duymayanlara duyursun

bildiklerimizi sıralayalım
*geçen sene ve ondan önceki sene takımın başında olan Zico takımdan ayrıldı ve yerine İspanyayı Avrupa Şampiyonu yapan Aragones getirildi (güzel bir haber sunma tekniğidir ha,Ziconun hiç başarısını yazmayıp Aragonesin apoletini hemen araya sıkıştırıverme;böylece gelen ağamdır giden paşam değildir demek..şaka tabi Zicoyu severdim)
*(malesef)Emre Belözoğlu alındı
*Burak Yılmaz alındı
*İspanya gol kralı Daniel Güiza alındı
*Kemal Olcan Serdar takımdan ayrıldı
*Emre askere gitti
*ve belki de en önemlisi orta sahanın önemli ismi Aurellio Betise gitti
ama şimdi bunların hiçbirini düşünmemek ve akşamki çubukluyu göreceğim vakte kadar tırnak yemek istiyorum.

Fenerbahçe - Swindon
Avusturya Kampı 1.Hazırlık maçı
yayın : D-Smart 20:00

blog comments powered by Disqus