11 Eylül 2008 Perşembe

Hınç-al ve Emre üzerine


Bu konuda bir iki kelam da buraya yazayım
malumunuz üzerine Hıncal Uluç adlı kişi Newcastle'dan Fenerbahçe'ye gelen Galatasaraylı eski oyuncu Emre hakkında birşeyler söyledi bu hafta içinde
neler demişti
Emre karaktersizin önde gidenidir,Liderlik vasfı yoktur,Türk halkının önüne Emre'yi lider olarak koyamazsınız demiş Arda ile kıyaslamıştı bir de
daha sonra Emre'nin annesi rahatsızlanmıştı
daha sonra Emre mahkemeye başvurmuştu
daha sonra Fenerbahçe resmi sitesinden kınama yayınlanmıştı
daha sonra da milli maç oldu

Hıncal Uluç'un dediği laflar çok da yanlış değil.Emre'nin milli takımı kaptanı olmasına ilk günden beri karşıyım; ve utanıyorum böyle bir kaptanımız olduğu için derdim. Emre'nin karakterini de hep eleştirdim ve Fenerbahçe'nin şanlı formasını giymesine şiddetle karşı çıkmıştım,bilen bilir beni.
ama Hıncal Uluç'u da bilen biliyor
neden bunca zaman sustu da Fenerbahçe'ye transfer olduktan sonraki ilk milli maçından sonra bunu söyledi, hııı??
veya aynı Emre Galatasaray'da olsaydı şu an bunları söyler miydi,hııı??

Emre'yi sevmem,kaptanlığından utanırdım lakin liderlik vasfı yok diyemem
Emre'de liderlik vasfı bence mevcut; Hıncal Uluç adı verilen şahsın kıyasladığı Arda'nın liderlik özelliği veya karakteri Emre'den ne derece ilerde
karakter olarak bence Arda da öyle aman aman karakterli falan değil
Steau'ya elendikten sonra takım arkadaşı Lincoln'e sallayan bir adam mı daha karakterli yani !
liderlik konusunda ise..bence bir lahana bile Arda'dan daha liderdir
Hıncal Uluç'un Emre'yi eleştirirken Arda'yı öne sunması bile asıl niyetinin üzüm yemek değil bağcı tartaklamak olduğunu göstermektedir.

Emre'nin annesi bu olaydan sonra rahatsızlanır.Emre milli takım kampından ayrılıp annesinin yanına koşar
rivayet odur ki annesi karaktersiz denilmesinden dolayı rahatsızlanmış
ki ben pek inandırıcı bulmadım bunu
Emre ya da başka futbolcular ki özellikle Emre yıllarca küfür yedi
bu kadar küfre alınmadı da karaktersiz lafına mı alındı
ben çok inandırıcı bulmadım valla
annesine geçmiş olsun Emrenin bu arada
Emre'nin milli takım kampındayken bunu öğrenmesi ayrılması ve gelmesi nedir peki
bu futbolcuyu hiç mi etkilemez annesinin rahatsızlığı
bu konuya geleceğim birazdan

Daha sonra Emre Belözoğlu mahkemeye başvurur
ne sözlü olarak ne de görsel olarak(kol böreği) cevap vermez Hıncal'a
dosdoğru adalette arar hakkını
en doğrusunu yapar yani

daha sonra Fenerbahçe resmi sitesi Emre'ye destek Hıncal'a kınamadan müteşekkil bir açıklama yapar
herşey iyidir hoştur ama şu tabiri beğenmedim arkadaş
"Hıncal'ın, kendisinin sahip olmadığı değerler hakkında eleştiri yapması"

zaten Emre mahkemeye gitmiş haklı olarak
sen de futbolcuna sahip çıkmışsın haklı olarak
ama sahip çıkarken de bu lafı niye kullanırsın ki
zaten Emre bunu söyledi diye mahkemeye gitmekte,ha yani kendisinin sahip olmadığı değerler derken çok mu düzeyli bir açıklama
bana hiç Hıncal'ın anladığı dil bu demeyin
Fenerbahçenin yönetimi daha vakur bir duruş sergilemeliydi
Hıncalı ve karakterini zaten bilen biliyor
koskoca Fener resmi sitesi üre ve ürik asit yarıştırmamalıydı bana göre
dediğim gibi üslubu beğenmedim

e be kardeşim Hıncal'ı eleştirmiyorsun da yönetimin ağzı olan resmi siteyi mi eleştiriyorsun denilecek mutlaka
elbetteki evet
Hıncal Uluç'u da eleştiriyorum ama yönetimimi daha çok eleştirmeliyim
çünkü o site seni beni milyonlarca Fenerliyi ve 101 yıllık bir maziyi bir ismi FENERBAHÇE'yi temsil etmekte
ve teşbihte hata olmaz şunu gayet iyi bilmekteyiz ki
"köpek insanı ısırırsa haber olmaz ama insan köpeği ısırırsa haberdir"
bu bağlamda Hıncal'ın seviyesine inilmesini doğru bulmuyorum

işe bakın Emre'yi yerden yere vururken Hıncal'a tek kelime laf etmeyip hukuka başvurması muhteşem bir davranıştı
o beğenmediğim Emre Fenerbahçe yönetiminden daha doğru bir davranış yaptı
helal be Emre ; sana ilk alkışım bu kıymetini bil

gelelim maça
maçta Emre ile Arda arasında bir soğukluk da mümkün olabilirdi
ama Emre bunu yapmadı
Arda'ya paslar attı yardımına koştu o yokken onun yerini müdafaa etti
ya tersi olsaydı
ya aklında Hıncal Uluç'un laflarıyla oynasaydı
pas mas vermeseydi Arda'ya
ya da Hıncal'ın hakaretlerinden ve annesinin rahatsızlığından dolayı demoralize olsaydı
Hıncal efendinin bir milli maç öncesi bu açıklamaları yapması ne derece etik
bugün yap mesela; maç bitmiş gitmiş
başarısızlıktan nemalanmak istemek nasıl bir hınçtır

yönetimin tavrı serttir ve en güzelidir
zira bu adama bir dur denilmeli
canının istediğine tutarsız yere sallayan bir adamı ülke gündemine koymaya ne gerek var

Emre maç boyunca defans ve orta saha arasında köprü görevi gördü
aldı verdi
riskler aldı
verkaçlar şutlar ara pasları denedi
eksikleri kapattı her yere yardıma koştu
tam bir komutan gibiydi
80. dakikada penaltıyı atmak istemesi, bu sorumluluğu omuzlanması kaptanlık gösterisiydi
golden sonra da hiç abartılı sevinmedi
aldı topu santraya koştu

hem saha içindeki iyi oyunu hem de tam bir kaptan gibi oynaması Emre'ye bir kere daha helal olsun dememe sebep.
Bu çocuğa kanım ısınmaya başladı

futboluna lafım olmaz zaten
Fener son şansı onun,başarısız olursa Avrupa'ya dönemez
Galatasaray'da almaz
bizim eski oyuncularımızı toplamayı seven Demirören belki Beşiktaş'a alır ama yolu Anadolu gibi duruyor
o yüzden Fener'de başarılı olmalı
camiaya kendisini sevdirmek için de iyi oynamak zorunda
ben sevmiyorum şu an
Fenerlilik yaramış ama karakterine

ne zaman severim ve Fenerli Emre derim?

Eski çirkefliklerini (Hıncal'ın deyimiyle karaktersizliklerini) bırakırsa
yani eski Emre'den farklı olduğunu kanıtlarsa ve en önemlisi Ali Sami Yen stadında 2000 Fenerli onu çağırdığında gelip o kutsal Fener formasını öperse o zaman Fenerli Emre derim
ama şimdilik 5 numaralı demeye devam

blog comments powered by Disqus