20 Ocak 2009 Salı

2008'in rüya takımı


Iker Casillas
Sergio Ramos, John Terry, Carles Puyol, Phillip Lahm
Kaka, Steven Gerrard, Xavi, Franck Ribery
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi



FIFA.com'un okuyucuları tarafından seçilen 2008'in en iyi 11'i belli oldu
ben de takımımı kurmuştum herkes gibi
benim takımım en doğrusudur ukalalaığım elbetteki olacak di mi ama
yapayım ukalalığımı
şimdi efendim ben bu takımı kurarken dikkat ettiğim şeyler 2008in önemli turnuvaları başta olmak üzere futbolcuların olağanüstü performans göstermeleriydi
bu bağlamda kalecinin İker Casillas olmasına itirazım yok
zira Avrupa Şampiyonasında takımının şampiyon olmasında bence en büyük pay onundu
defansın sağındaki Sergio Ramos ve solundaki Philip Lahm isimleri de Avrupa Şampiyonasında iyi performans gösterenlerdi; dolayısıyla bir itirazım yok
ortada Puyol da iyiydi ki İspanyanın onun olmadığı zamanlarda gol yemiş olması onun ne kadar önemli olduğunu göstermekte
Terrye de pek bir itirazım yok sonuçta Avrupa Şampiyonlar Liginde takımını finale kadar çıkarmış ve hatta finalde uzatmalarda inanılmaz bir topu kurtarmıştı

orta sahaya gelirsek Kakaya itirazım var
ne yaptı Kaka 2008de
takımını ne ligde başarılı yaptı ne de şampiyonlar liginde bir arpa boyu yol gidildi
Avrupa Şampiyonasında da hiç adını duymadım (ehue ehue)
velhasılı şaka bir yana ben Kakanın bu listede olmasını sadece şöhretine bağlıyorum
evet belki dünyanın en iyi futbolcusudur sizin için ama 2008te ne yaptığına bakılmalıydı
aynı şekilde Messi de öyle
ne yaptı ki 2008te

Ronaldodan nefret ederim ama 2008in en iyileri arasında bulunmalıydı
hem takımını Şampiyonlar Ligi Şampiyonu yaptı hem de lig
hem de Avrupa gol kralı oldu fantastik bir istatistikle
sevmem ama haketti şimdi hakkını yemeyeyim

Gerrard bana göre dünyanın en iyisidir 2008te de çok iyiydi
Ribery de 2008de adından söz ettiren biriydi
Xavi 2008 Avrupa Futbol Şampiyonasında şampiyon İspanyanın lideriydi
diğer adayları unuttuğum için bu üzerine çizik attığım arkadaşların yerine kimler gelmeli bilemeyeceğim şu an
ama Arshavin forvette olabilirdi belki
hem takımını Uefa şampiyonu yaptı hem de milli takımı Avrupada ilk 4e girdi

blog comments powered by Disqus