18 Aralık 2007 Salı

Evim - Karaçalı


pandora açıl
pandora kapan
zati kiralıksın
sahibin ben değilim
yarım tablet aspirinle geçer belki diye diye
kustum bütün gece/kendimde değildim
duygusal sondaj, derin depresif travma
haleti ruhiyem pert/hissis
biranda
yavaş yavaş derine inen sızı
bilmem
saat kaç
bir çift göz- küllük ve akan makyaj..

kıytırık manevra
bozuk balans
soluk surat
hiç dolumsuz boş alan
zombi ölümü bekler oysa heran
geçirdiğin hastalıkla sınan
yine de değer hayat
yaşamak için buna inan..

sırf valiz.. koyacak kostumum yok
sırf nefes.. almak için hiç gerek yok
sırf kafes.. içine beni tıktıkları
sırf insanım diye bunca yük vede bunca toz

benim evim..

tatminim zor,
kader yaver desem yalan
hadisem bol, kibrim yalniz- yansiz iyot
marti kokulu bir şurup bize kalan
bilse belki böyle olsun istemezdi anam babam

kutsal ürper.. tapin ki seni de tanri sansin
pişmanliğin tende açilan en derin yaraysa
seni boğan canavar içtiğin soğuk sularsa
kadin kiliğina girmiş şeytanimdan merhaba..

davetiyenize kartvizit bayan baş kavalye,
kes kurdeleni misafir et..
zıt.. aşkım cenaze
seyr-ü cürmümeşhut bir nota ki cinayet
tenine sarılı mesut halde dün seviştik
yok keramet..

içim ferah bugün de geçti, ezil nedamet
evet hamaset yerini al, gücüm vesayet
izini sür çiz
sirtim layik ver emanet
fethetmişti gönlü tarihi bir esmer zerafet

pandora açıl..
pandora kapan..
yatağımda bıraktığın yüzün
kalk oradan..
tek noktada asılı kalan
yüzlerce ayrıntı
kırılan yüzündeki aynadan
hayatım alıntı

ahşaptan damlayan tiner
parkeye bulaşan şiir
küvette yatan çocukluğum
eski evim.. eski sihir
kurtlanmiş pencereden düşümü bölen kiriş
çatisi açik
içindeyim.. üstüm başim pas kir
bulunduğum durum birinci tekil
tüm tatlar ekşi
teneke dibinde kalan tortu
simsiyah rengi
hep kiyisiz birakan boşluk
çok nadir gel-git
çok sarhoştum biyeri soydum
orasi benim evim..

evim..

0 Yorum: