25 Ocak 2008 Cuma

Yorumsuz

ZAMANINDA ben, "Fenerbahçe geçti, gidiyor" dediğimde ortalığı ayağa kaldıran yönetim içindeki ve dışındaki arkadaşlar, şimdi bana hak veriyorlar. Ama bu kez de ben tatmin olmuyorum... Şampiyonluğa oynayan G.Saray'ın rakipleri 5-6 yabancı ile mücadele ederken, bizim hesapsız transfer yapan takımımız sadece "Kongo savaşçısı" Nonda'yı sahaya sürebiliyor. Fenerbahçe'de Alex atıyor, attırıyor. Deivid atıyor. Roberto Carlos'u söylemeye bile gerek yok. Edu ve Lugano ile beraber takımı sırtlayıp götürürlerken yaptıkları "yengeç dansı"nı seyretmekten bıktık, usandık.

Biz de, ne kadar işe yarayan yabancımız varsa parasız, pulsuz, bonservisini verip yolladık. Bir yabancıyla çıkıp oynayacağımız önümüzdeki zor maçlarda, her zaman Bursaspor stoperi gibi Nonda'ya asist yapan futbolcu bulamayacağımızı bilelim. Gün bugündür. Ocak ayında transfer yapamazsanız, bu iş çıkmaz ayın son çarşambasına kalır. Ve sıkıştığında "gençliği" ile övünen bizim "aslan"a da "yengeç dansı"nı seyretmek düşer.

Ergun GÜRSOY
24 Ocak 2008 - Hürriyet

resimdeki sözler Hıncal Uluç'a ait ama

1 Yorum:

Efsane Maraton dedi ki...

bu pazar kupa maçında yengeç dansını bol bol izlerler umarım. :)