25 Şubat 2008 Pazartesi

Oscar diyorum abi

(Martin Scorsese ve Coen kardeşler)


80. OSCAR ÖDÜL TÖRENİ SONUÇLARI

En İyi Film:
"İhtiyarlara Yer Yok" ("No Country for Old Men")

En İyi Yönetmen: Joel Coen ve Ethan Coen ("No Country for Old Men")

En İyi Kadın Oyuncu: Marion Cotillard ("Kaldırım Serçesi")

En İyi Erkek Oyuncu: Daniel Day-Lewis ("Kan Dökülecek")

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Tilda Swinton ("Avukat")

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Javier Bardem ("No Country for Old Men")

En İyi Orijinal Senaryo: Diablo Cody ("Juno")

En İyi Uyarlama Senaryo: Joel Coen ve Ethan Coen ("No Country for Old Men")

En İyi Animasyon "Ratatuy" (Brad Bird)

Yabancı Dilde En İyi Film "The Counterfeiters" (Avusturya)

En İyi Belgesel: "Taxi to the Dark Side" (Alex Gibney ve Eva Orner)

En İyi Görüntü Yönetmeni: Robert Elswit ("Kan Dökülecek")

En İyi Sanat Yönetimi: "Sweeney Todd" (Sanat Yönetimi: Dante Ferretti; Dekor: Francesca Lo Schiavo)

En İyi Kostüm Tasarım: "Elizabeth: Altın Çağ" (Alexandra Byrne)

En İyi Kurgu: "Son Ültimatum" (Christopher Rouse)

En İyi Ses Kurgusu: "Son Ültimatom" (Karen Baker Landers, Per Hallberg)

En İyi Ses Miksajı: "Son Ültimatom" (Scott Millan, David Parker, Kirk Francis)

En İyi Makyaj: "Kaldırım Serçesi" (Didier Lavergne ve Jan Archibald)

En İyi Müzik: "Kefaret" (Dario Marianelli)

En İyi Şarkı: "Falling Slowly" ("Once" filminden; Söz ve müzik: Glen Hansard ve Marketa Irglova)

En İyi Görsel Efekt: "Altın Pusula" (Michael Fink, Bill Westenhofer, Ben Morris ve Trevor Wood)

En İyi Kısa Film: "Le Mozart des Pickpockets"/"The Mozart of Pickpockets" (Philippe Pollet-Villard)

En İyi Kısa Animasyon: "Peter & the Wolf" (BreakThru Films)

En İyi Kısa Belgesel: "Freeheld" (Cynthia Wade, Vanessa Roth)

(Daniel Day Lewis,Tilda Swindon,Marion Cotillard,Javier Bardem)


Coen kardeşlerin Akademi tarafından nihayet görülmesi senaristlerin grevinin gölgesindeki oscar töreninin en güzel yanıydı bana göre
film de yönetmen de doğru bence
erkek oyuncu konusunda da yanılmadım
Daniel Day Lewis şapkasını assa zaten oscar alırdı
Marion Cotillard'ın namı değer Lilly'min en iyi kadın oyuncu oscarını almasını bekliyordum ama içimde bir acaba vardı
onu da tutturdum
Javier Bardemi de bildim ancak tek yanılgım Tilda Swindon oldu
iki dalda aday olan Cate Blanchett'a yardımcı kadın oyuncu oscarının verilmesini bekliyordum

6'da 5 ; Allah bereket versin

bir dahaki seferlere George Clooney'e dikkat derim
eğer akademi siyasal duruşundan dolayı hakkını yemezse oscarların abonesi olacaktır
aha buraya yazıyorum

0 Yorum: