9 Şubat 2009 Pazartesi

Bence yersiz bir açıklama


Galatasaray resmi sitesinden yapılan Galatasaray Türkiyedir açıklaması için söylüyorum bunu. Sen bir ay önce ben böyle federasyon görmedim aman Yarabbim süper bu vs türünden bir açıklama yap bir ay sonra bunları söyle olacak iş mi yani. Hem de Kayseri maçından sonra.
Bakalım Kayseri maçına Lincoln'ün atılması mı bardağı hemen taşırıverdi. İki sarı kartı da haklıydı. İlkinde hakem, kendini attığı için ikincisinde de oyunun başlamasına engel olduğu için kart gösteriyor. Çok ağır gelebilir ama kural bu; aynı akşam Reggina Milan maçında Corradi de buna benzer bir kart görmüştü ve Reggina kulübü Reggina İtalyadır dememişti. Maçta Kayserinin verilmeyen iki net penaltısı var Baros hakemin formasına kan sürerken kesinlikle atılmalıydı vs vs Kayserililer veya Galatasarayın bu açıklamasına karşı olanlar bunları da öne sürebilir. Örneklere bakıyorum Kadıköydeki gol; ya dayı hala orda mısın ya ; hakem elini kaldırınca ne olur endirekt serbest vuruş yani Türkçe meali çift vuruş be gözüm. Eskişehir maçı; Ümit Karanın ayağına çarpıp girdiği net bi şekilde ortada neyin ofsaytı. Sivas maçında Ümit'in atılmasını ben de eleştirdim çünkü hakeme bir küfür yoktu normal bir tepkiydi o ama madem çifte satandart denilmiş benzer şekilde de Mehmet Yıldız yine Galatasaray maçında oyundan ihraç edilmişti; pek de çifte standart yok bu konuda
Galatasarayın gerçekten canı yanarsa hak vereceğim çünkü hakemlerden yıllardır canı yanan bir takımın taraftarıyım ve bunu anlayabilirim ama bu maçtan sonraki açıklama biraz günü kurtarma açıklaması olmuş. Fenerbahçe ve Beşiktaşın canının yandığı yüzlerce şey bulurum çifte standartı sergilemeye çalışırım; eğer çifte standart varsa kesinlikle benim gözümde Galatasaray yoktur bunun içinde.Mağdur edebiyatı biraz ucuz kahramanlık,başarısızlığı örtme olur. Moda bir söylemle "Benim için de federasyon bitmiştir" deyip şirin görünmeye çalışmak inandırıcı gelmedi bana. Neyse ben kerdi derdime döneyim

blog comments powered by Disqus