4 Haziran 2008 Çarşamba

Algılarım beni yanıltmıyorsa

Başkan Aziz Yıldırım evvelsi gün FBTVdeydi ya açıklamalarını herkes bir şekilde duymuştur
başkan ne dedi Zico kalıp kalmayacak belli değil henüz,işte efendim ben takıma karışırım,dünyanın her yerinde böyledir,müdürler işçiye karışır,işte fendim 3 forvetle görüşüyorum bir tanesini alacağım,Kezmanın kalmasını istiyorum,o kalırsa bir Türk forvet daha alacağım,işte seneye 4-5 forvetimiz olacak,Maldonado uyum sağlayamadı,Emreyi İnterdeykenden beri istiyorum,sağ ve sol beklere oyuncu alacağız,defansa da vs. vs.

bunlar duyduklarımız
algılarım neticesinde de şu çıkıyor ortaya
demekki bizim başkan Fenere direkt müdahil
Basında çıkan ve Zico'nun da Rıdvan Dilmen ve Güntekin Onay'ın konuğu olduğu programda da söylediği "Azizsilin" gerçek

ben de geçenlerde Zicoyu överken Kezman konusuna gelmişti konu
ve aklıma takıldı Zico Kezmanı niye tercih etti,neden herşey iyi giderken böyle bir değişim oldu
Zico böyle birşeyi neden yapsındı
ve sonra şunu dedim heralde yönetimin baskısı oldu
öyle ya 3.5 milyonluk bir adamı sen yedek bırakıyorsun,nolacak o kulübün parasına
diğeri yıllık 1 milyon falan alıyor, o yedek beklesin
hem sen Kezmanı yedek bırakma ki seneye de zararsız satabilelim
Daum zamanında da Daum 1 maksimum 2 oyuncu ancak değiştirirdi
sonra öğrendik ki maç başına ücretler primler neyin var ya hah işte onlar yüzündenmiş
Daum gibi biri kulübün muhasebe şefi mi,ona nesi ki
neyse Daumu falan bırakayım şimdi

sen karıştığını itiraf ediyorsun = TEZ
Kezmanın arkasındasın = TEZ
Kezman oynadı(ya da oynatıldı) =ANTİTEZ
şampiyonluk gitti = ANTİTEZ
ve buradan çıkan SENTEZ de şampiyonluğun kaçmasının müsebbibi Aziz Yıldırım'dır
Kant'a selam olsun öyle değil midir

Kezman takıma yeni yeni alışıyor diyor öte yandan 3-5 maç oynayan Maldonado'yu gönderiyorsun
Emre'ye yıllık 3,5 milyon verirken kulubün canı ciğeri Aurelioya imrilik yapıyorsun,üstelik ona sormadan sözleşmesini uzatıp sen kimsin lan demeye getiriyorsun,Aurelioya karşı ayıp değil de nedir bu
dengeleri hiç mi düşünmediler acaba
bir Türk futbolcusu Alexten bile fazla alabilir mi
alırsa diğer Türkler ne diyecek
bu Emre ve avanesi değil miydi Jardele aldığı ücret yüznden posta koyan
ona da koymayacaklar mı şimdi
postayı yani

sonra devam ediyorum
Zico gibi dünya futbolunun efsanelerinden birisi ile,Uefa başkanı Platinin bile karşısında heyecandan tir tir titrediği bir adamla sözleşmesi bitecek olmasına rağmen son güne kadar görüşmüyorsun
bu ne nezaketsizlik ne saygısızlıktır böyle
evet Zico Fenerden büyük değildir ama ismine hürmeten bu yapılmamalıydı
Zico kimseyle görüşmedi bugüne kadar,ödülünü kovularak aldı

devam ediyorum
Aragonesle görüşülüyormuş
Zico gibi başarıya aç dinamik bir hocanın ardından 70lik Aragones muhteşem olur
harika bir seçim
zamanında Fener tribünleri Beşiktaşın hocası Dauma haplar,beyazlar falan gösteriyordu
sonra o "kokainman" bizim hocamız oldu
Emre'ye katil Emre dedik küfürler ettik sonra 10 numaramızı verdik
Kalliyle dalga geçtik,bunak dedik,yaşlı dedik,ölecek olm bi gün sahada zuhaha dedik şimdi Aragones çıktı başımıza
başkan laflarımızı yedirmeyi çok seviyor

kalkmış transfer yapıyor,sorunları görmüş müdahele ediyor başkan
ya iyi de sen başkansın bırak da bunu hoca yapsın
sen diyorsun ki al sana ıspanak havuç HIYAR bana yemek yap diyorsun ama belki ahçı karnıyarık yapacak
bırak da adam yapacağı yemeğe göre sana liste versin al gel

seneye 5 forvet olacak sağa ve sola adamlar alacağız diyor
ya belki adam tek forvet oynayacak
kim yedek kalacak ya hadi Semih garibim alıştı
Kezman geçen sene ortalığın anasını ağlattı ben nasıl yedek kalıyorum diye
o konuştuğunuz 3 forvetten biri tek forvet oynayabilcek mi mesela
veya hoca çift forvet oynuyor veya 3 forvet alacağın oyuncular ve kafandaki kadro hocaya uyacak mı
adamın 4-4-2 mi,4-5-1 mi,3-5-2 mi,4-3-3 mü vs. vs. oynadığını nerden bileceksin ki
ya da hocayı da mı ona göre alacaksın

başkana sevgim artık eskisi gibi değil malesef

1 Yorum:

muhder dedi ki...

geriye dönüş başladı.
kaçan şampiyonluğu zicoya bağladı genelde aklıma birden ankaraspor maçı ve kezman geldi. ardından kezman kalsın dedi o andan sonra düşünmeyi bıraktım