1 Haziran 2008 Pazar

Emre Fener'de

dünden beri içim buruk,gazetelere bakamaz oldum
NTVde duyduğumdan beri yalanlanma ümidindeydim ama olmadı bu sefer
malesef
iyi oyuncu olması Fenerbahçeye alınması için yeter koşul mu acaba
eskiden bu kulüp sporcunun zeki çevik ve ahlaklısını sevmez miydi
ne oldu o günlere

milli takım kaptanlığından bile utandığım "tempra" birisi o çubukluyu giyecek öyle mi
Türk futbolunun yetiştirdiği en ahlkasız oyunculardan birisi
Fenere galiz küfürler eden birisi
hakemlere rakibine sürekli el kol ağız ve hatta tekmeleriyle hareket ve hakaret eden birisi
o çubukluyu giyecek
ve ben de sevineceğim
sebep?
iyi oyuncu
ha bu yani sadece

inşallah Newastle'ın çubuklusunu çıkarıp bizim çubuklumuzu giymez
bir de 17 milyonluk transfer
17 milyon euro toplam maliyet vay beyim vay

daha fazla konuşamayacağım
hiç iyi değil bu transfer
bu arada meraklıları şu siteye göz atabilir

www.emregelmesin.com

5 Yorum:

Şehzade Ali dedi ki...

Emre gs'den başka gitmem diyodu Türkiye'de, profesyonellik olur adı giderse eğer.Aldıysa fener helal olsun ne diyelim.

CaN_Hooijdonk dedi ki...

adam ederiz sorun değil yav :D

Unknown dedi ki...

EMRE GELMESİN
O KUTSAL FORMAYI GİYMESİN

Şahsen bu insandan nefret ederim
hem cüce hem tavana vurmuş
kim var dünyada bunun gibi terbiyesiz ahlaksız
istemiyoruz işte ben profesyonellik falan istemiyorum..!
http://bp2.blogger.com/_r2Q08jv_6_s/SCVi1jD5MFI/AAAAAAAABGM/LhwdJHxLsHs/S1600-R/nacm.jpg
EMREYEDE HAYIR

Beercholic dedi ki...

abiler ben öyle bakmıyorum olaya artık, tümer'i nasıl sevdiysem emre'yi de o derece seveceğim, isterse bütün bir sene sakat kalsın, yedek kulübde otursun.. Sonuçta adam Fenerbahçe formasını giyecek ve elinden geldiği kadar takımı daha iyi yerlere taşıyacaktır, hiç şüphem yok..

muhder dedi ki...

4,5 milyon euro bonservis
yıllık da 3,5 diyorlar
3 yıl kalsa
15 ediyor
vay anam vay
ama taraftar sineye çeker bu adamı bence tümerde olduğu gibi
başka çare yok