30 Mart 2008 Pazar

şampiyonluk umutları yine yarınlara kaldı


Şampiyonlar Liginde en iyi 8 takımın arasına giren Fenerbahçe,ligde Beşiktaş karşısında 2-1'lik galibiyetle puan farkını geçen sene olduğu gibi 5'e çıkardı.
küçük maçların küçük oyuncusu Alex De Souza attığı 2 golle maçı getirdiği gibi ligde de 22. maçında 12 gol 10 asiste ulaştı(her maça 1 gol)
3 Alex eder,5 Alex eder denilen meslektaşları ne alemde bilmiyorum
ayrıca majesteleri Beşiktaş'a attığımız 100. gole imzasını koyarak yine tarihimize adını yazdırdı
kendisinden 20 santim uzun oyuncuların arasından attığı kafa golü Beşiktaş'ın bu sene yediği 8. kafa golüydü
maçın 8 dakika uzaması manidardı
manidar olan bir başka konu da Beşiktaşlı taraftarların 8 yedikleri ülkenin bir başka takımının son 8'de Fenerbahçeyle karşılaşacak olması sebebiyle maça o 8 yedikleri ülkenin diğer bir takımının formalarıyla gelmeleriydi
aradan 3-4 ay anca geçmiş,ne çabuk hazmettiler acaba bu 8'i
ben birşey demiyorum sonuçta Avrupada bunu vatan millet Sakarya yapanlar birtek biz varız heralde
mesela bir Birminghamlı(börmıngımlı) Newcastle United(nivkesıl yunaytıd) Avrupa kupalarında maç yaparken Newcastle'lı (nivkesıllı) olmuyor
ama yine de aynı ülke be gözüm,nasıl bir mide var,nasıl hazmettiniz

neyse efendim çok eleştirilen,aman hoca mı denilen,stajer(!) Zico ligdeki 10. derbisinde de yenilmeyip 8. galibiyetini kazandı
Beşiktaş 28 maçta 58 puanla 4. sırada devam ederken ,son şampiyon Fener 63 puanla son 6 haftaya lider girmiş durumda

Türkcell süper liiiig ; hiiiç bitmesin
Alex De Souza ; hiiç gitmesin

2 Yorum:

NYG dedi ki...

8 ler içinden bir seni seçtim :]

Adsız dedi ki...

Çarşıya laf eden beni bulur karşısında! Ciddiyim bakın. Hangi Fenerli lümpen grup çıkıp, kaz dağlarının fethullah - AbD eksenindeki altın arayıcıları tarafından katledilmesine ses çıkardı? Ya, faili meçhullere, insan hakları ihlallerine? Ama çarşı bunu hep yapıyor. Helal olsun onlara!