6 Mart 2008 Perşembe

küçük maçların adamı


neymiş efendim küçük maçların adamıymış
neymiş efendim koşmuyormuş
falan filan
Alex'i konuşmayacağım pek fazla artık
blogu takip edenler hatırlar ya da ilk defa görenler arşivlerden ulaşabilirler

şimdi bu arkadaş
hani şu koşmuyor denilen eleman
son Sevilla maçında oyundan çıkarken ekranda onun 10 kilometreden fazla koştuğu bilgisi görülüyordu
koşmuyor diyenler de gördü mü acaba

neyse ya banane ne yorayım kendimi boş laflara cevap vermek için
diğer bir bilgiyi paylaşayım son olarak
şu an şampiyonlar liginin asist kralı Alex De Souza
hani şu küçük maçların adamı olan

sıralamaya göre
de öyle kalacak gibi
peşindekilerin takımları elendi
inşallah öyle bitirir de futbol ulemaları susarlar bu sefer


dibe iliştirilmiş not: Alex resmi yerine "yenge de souza"mın resmini koydum
blog benim değil mi kardeşim istediğim resmi koyarım Allah Allah

1 Yorum:

Efsane Maraton dedi ki...

kucuk mac, buyuk mac. bana ne kardesim adam oynuyor, atiyor attiriyor. hem kucuk maclar olmasa buyuk maclar olur mu diye felsefi bi dusunce getireyim olaya. bu dusunce sacma olabilir ama alex oynuyor be kardesim.