21 Mart 2008 Cuma

Lazio 3-2 Roma


proje yüzünden biraz geciktik ama içimde kalmasın yazayım yine de.
efendim malumunuz önceki akşam(Çarşamba) Lazio-Roma derbisi vardı
aynı gün oynanan lig maçında İnter Genoa deplasmanında 1-1 berabere kalınca ,Roma'nın galibiyeti halinde puan farkı 4'e inecekti.
Ve kalan 8 haftaya bakılınca şampiyonluk şansımız yükselecekti
uzun maç yazısı yazmama gerek yok
takım bir derbi için fazlasıyla ruhsuz geldi bana
Vucinic'i beğendim ancak Spaletti neden Giuly'i hiç düşünmez anlamadım
Taddei ile başlayıp Giuly'i ikinci yarı daha erken alsaydı keşke
Cicinho'nun solda başlamasını da yadırgadım
Casetti'yi severim ,ama en azından sol beke o çekilseydi
Casetti tam görev adamı kaleye koy yine oynar
ki valla Doni'den daha iyi oynar

ya ne kadar iyi bir takım olursan ol kalede Doni gibi biri oldukça yenilme ihtimaliniz artıyor
ya yetti valla bu herif ha
yemin ederim güven vermiyor bana ya
ben Pes'te bile ufacık tefecik ama içi dolu turşucuk Curci'yi oynatıyorum
al Doni'yi vur Volkan'a
birbirinin aynısı
bu adam yüzünden kaç puan kaybettik bu yıl ya
ya sen derbiye çıkıyorsun be birader
hiç mi konsantrasyon hiç mi motivasyon olmaz sende
ya gitsin bir an önce adam gibi kaleci gelsin şu takıma ya

neyse velhasılı kelam 3-2 yenildik derbide
kaldı 6 hafta, aradaki puan farkı 7 oldu

kalan maçlara bakarsak Roma'nın 8 maçının 5'i Olimpico'da
Inter de bu kadar karışıkken şampiyonluk hiç de hayal değil
inşallah bir dahaki maçta Casetti bari kaleye geçer

kalan maçlar demişken bir bakalım

Inter

Juventus
Lazio (D)
Atalanta (D)
Fiorentina
Torino (D)
Cagliari
Milan (D)
Siena
Parma(D)

Roma

Empoli
Cagliari(D)
Genoa
Udinese(D)
Livorno
Torino
Sampdoria(D)
Atalanta
Catania (D)

valla hayal değil ya şampiyonluk
ah ulan Doni

0 Yorum: