14 Ekim 2007 Pazar

Mine Tugay

3 Yorum:

Krols dedi ki...

aaabi kim bu yaaa? tanır mısınız? Hakkaten bak tanırsanız ... yokya sona söylerim bi ara biz bizeykene

Krols dedi ki...

sizden fayda yok forumdaşlar.. amma ne yaptım ettim buldum ben bu nefaset şeyin kim olduunu.. bi ara dmax'da tekrar dizilere takılmıştım.. AŞk her yaşta diye .i dizi vardı. Derya Alabora felan oynuyordu. Fena bişey değildi (sooona tutmadı diye yayından kaldırmışlar) orda kızıl saçlı ve olanca endamıyla evin büyük kızını oynuyodu.. Laf aramızda bayılmıştım. Dizide bi meslektaşımla evleniyodu. "Ulen" demiştim" Milletteki şansa bak o da gasteci biz dee:)"

musluk suyu dedi ki...

ah ah çok güzel kız ,Allah güzellik vermiş yetenek vermiş şanş yok işte
oynadığı dizi filmler tutmuyor,
o kadar severim ki hatrı için gülpare dizisinde emre altuğ dallamasını bile izledim