29 Şubat 2008 Cuma

hay naledossun ya


kurulduk ekran başına Çarşamba günü
amaç 3 maçtan en az 2 galibiyet
önce Fenerbahçe Galatasaray maçı
tam turu geçiyoruz diye sevinirken son dakikada Ümit Karan'ın golüyle yıkıldık

sonra sırada Roma İnter maçı
Roma sürklase ediyordu İnteri
İnter ezim ezim eziliyor ve ligdeki ilk yenilgisini yine Romanın gladyatörlerinden alacak gibiydi
Totti kaptanın golüyle 1-0 öne geçen Roma insan olduğuna inanmadığım Cesar'a takılıyordu hep
3 oyuncu değişikliğini yapan İnter Maxwell'in ayağını ters basmasıyla sakatlanmasının ardından 10 kişi kalıyordu
maçın hakemi Rosetti benim İtalyada en sevdiğim hakem
şahane de maç yönetiyordu
Cüneyit çakır görmüş bünyemi bir nebze olsun "vay be dünyada iyi hakemler de varmış" düşüncesiyle rahatlatıyordu
hay düşüncemi eşek arısı soksun emi
tam böyle derken sakatlanan Mexes kale arkasında tedavi oluyordu
tedavisi bitince sahanın kenarından oyuna girecek ya
neymiş efendim dışardan dolanmak varken köşe gönderinin önünden geçti sahaya girdi diye sarıyı gördü
bundan bir dakika sonra haksız bir sarı daha görüp oyundan atıldı
maçın son dakikalarında ad Zanetti ceza sahası önünde vurdu sadece
o top gitti gol oldu
ne kadar iyi oynarsanız oynayın kalede Doni gibi biri varsa beyhude oluyor
hiç sevemedim bu herifi ya
Peste bile Curciyi oynatırım
eğer Cesar Romada olsaydı şu an lider Romaydı valla

neyse efendim burada da üzgün ve de süzgün zaplara gark olup kanal a'yı buldum
Valencia Barcelona deplasmanındaydı
o maçtan pek bir ümidim yoktu ama yine de bir umut kuruldum tv karşısına
gerçi zaten yığılmış vaziyette kuruluydum ama olsun işte lafın gelişi geçtim tv karşısına
neyse işte uzatmayayım sihirbaz David Villa Arizmandinin ortasında golü buluyor ve Valencia deplasmanda 1-0 öne geçiyordu
maç böyle devam ediyor Barca bastırıyordu ama hey yavrum hey kalede Hildebrand var, Mehmet Ali Birand mı var sandınız leyn
fakat heyhat
kader beni o gün mutlu uyutmak istemiyordu
90+bilmem kaçta Xavi golü atıyor ve 3'te sıfır çekip kalıyordum

0 Yorum: