4 Şubat 2008 Pazartesi

Lacivert tribün Oftaş maçında yok


Misafir takım taraftarının, Maraton Lacivert tribünü yanına alınması ve ardından her derbi müsabakasında tamamı kombine ile satılmış olan bu tribünün büyük kısmının emniyet güçlerince güvenlik gereğince boş bırakılması girişimi ve sonrasında, kombine kart sahiplerinin bırakın yerlerine oturmasını, sıkış tıkış maç izlemeleri ve her maç sonunda emniyet güçleri ile girdikleri tartışmalar ve son olarak Galatasaray maçında aynı tribünde yaşanan gerginliğin ardından, bu tribünde bulunan Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği üyeleri ve üçerli beşerli tribün grupları yönetimin kendilerine sahip çıkmadığını düşünerek Gençlerbirliği OFTAŞ maçında tribünü boş bırakma kararı aldı.

diyerek tepkisini cemil cümleye açıkladı Lacivert Tribün nam-ı diğer "Alex tribünü"
olayın özeti şu
her maç misafir tribünün yanındaki bu tribün polis kordonu oluşturmak amacıyla sağa doğru yani maraton alt'ın içlerine doğru ittiriliyor
ve bu insanlar tıklım tıkış maç izliyor
aynı şey Migrosta da mevcut
sonra anonsçu bağırıyor ,lütfen merdivenleri boşaltın diye nağme yapıyor
iyi de benim yerimi kamile vermişsin kardeşim, nerde izleyeceğim maçı ya
kucak kucağa mı izleyecek seyirci
misafir tribündekiler eline geçeni sallarlar onlara ses yok ama sen bir söz söyle o bile yeter kamil için
geçen sene Beşiktaş kupa maçında elinde Bursa atkısı olan insanların önce atkıları zamanla da kendileri toplanmıştı
yine geçen sene D.Kiev maçında Galatasaray'ı iğneleyici pankartlar hazırlamıştık arkadaşlarla
küfür ya da hakaret yoktu kesinlikle
girişteki Kamil efendi alamam dedi
neden dedik ben Galatasaraylıyım diye cevap verdi
tüm pankartlara el koydu
bunlar senin başına gelenler kardeşim bize ne ,sen lacivert tribünden haber ver diyorsunuz
peki sadede geleyim
son maçta da bunca eziyeti çeken lacivert tribün polis tarafından tartaklandı

benim taraftarım benim sahamda halk içinde polis diye bilinen kişiler tarafından dövülüyor
ve yönetim birşey demiyor
şöyle anlatayım yönetim ne alaka diyenlere
evinizde oturuyorsunuz eve misafirler geliyor
ve sizin oğlunuzu ağzını burnunu kırıyor
siz gülüp geçer misiniz buna
aman işte çocuk dersiniz belki
ama bir değil iki değil hemen hemen her seferinde böyle bu durum
bulunduğum şehirde şampiyonluk kutlaması yaptırmamıştı polis
sebep emniyet müdürünün Galatasaralı olması değildir inşallah
çünkü başlarındaki polis de galatasaraylıydı da
neyse konuyu dağıtma be birader lacivert tribüne dön
efendim işte lacivert tribün haftaya OFTAŞ maçında kombineli yerini almayacakmış
şeref tribünün çapraz karşısında bir boşluk olacak
yönetim bu boşluğu görsün ve kendi taraftarına sahip çıkmanın önemini farketsin

sevmiyorum polisi
sevemedim
ve sevemeyeceğim
benim dayımda polis
ama sevmiyorum polisleri
sonra da polis sormasın millet bizi niye sevmiyor diye
kendilerine baksınlar
"ben polisim,copum var,kaskım var,üniformam da var. bir düğme altı aydan başlar valla.
kimse dokunamaz bana,istediğime dalabilirim.
leyn gel bakiim gözlüklü ,
ne bakıyon lan kimliğini ver bakayım,
alın bunu nezarete
ne karşı mı geliyosun copu ye de akıllan
sus soru sorma bana
bak bi de cevap veriyor"
sevmiyorum arkadaş polisi işte

lacivert tribünün tavrını da sonuna kadar destekliyorum ve kendilerine geçmiş olsun diyorum

inşallah tribünlerimizde kamillerin olmadığı maçlar görürüz


Dibe iliştirilmiş not : Resim 8 Aralık 2007 Fenerbahçe -Galatasaray maçındaki Lacivert Tribünden

0 Yorum: