29 Şubat 2008 Cuma

iki kere yeneriz biz de


dün akşam Euroleague ve basketbol tarihinde eşine az rastlanır belki de hiç rastlanmayan bir olaya tanık olduk
Litvanya şampiyonu ile karşılaşan Fenerbahçe Willie Solomonun son saniye basketiyle maçı 81-79 kazanmıştı.
taraftarlar bayram yapıyordu
gece babamla maçı konuşurken "baba izlemeliydin son saniye basketiyle yendik" diyorkene aynı dakikalarda spor haberlerinde maç 95-91 bitti yazıyordu
ulan nasıl olur diye düşüncelere daldım
maçı son saniye basketiyle almıştık evet
ama o zaman maç ya 95-93 ya da 93-91 bitmesi gerekmez mi
4 sayı fark attıysak ben niye son saniye basketine bu kadar sevindim acep diye deriin düşüncelerdeyken babam daha izlediğin maçı bile bilmiyorsun diye gülüyordu
sonra kanal 24'e zap esnasında uğradığımda Murat Murathanoğlu ve Yiğiter Uluğ'u Abdi İpekçide gördüm
ya saat kaç oldu bunlar hala buradalar mı diye merakla dinlemeye koyuldum ve işte o an anladım
efendim maç Solomonun sayısıyla biter
millet duşunu almaya soyunma odasına gider
taraftarlar salonu boşaltıp sevinçle evlerine dönerler
ancak Litvanyalılar bu baskete itiraz eder
3 hakem ve saha komiseri Kanal 24'ün naklen yayın aracına gider ve yayın görüntülerinden son saniye basketini inceler
3 hakem sayı verirken saha komiseri Yunanlı kamilin teki hayır efendim zinhar olamaz der ve duşunu almış oyuncular boş salona çağrılır
5 dakika uzatma oynayacaklardır
gece kanal24 tekrarını verdi maçın da izleyebildim son 5 dakikayı
son 5 dakikada Fener 95-91 galibiyete ulaşır
Solomon 27 sayı ile maçın yıldızıydı
ama ben başka birisinden bahsedeceğim
Emir Preldzic
bu çocukta ağa mayası var diyordu Vizontelede Rıfat için
ben de bunu Preldziç için kullanıyorum
bu çocukta ağa mayası var
çok çok büyük bir oyuncu olacak bu gidişle
Sloven ümitlerinin yıldızıydı alınmasına sevinmiştim ve dikkatle izlemeye koyulmuştum onu
Tanjeviç belliki tıpkı yıllar önce Bodiroga efsanesini yarattığı gibi bir yıldız yetiştiriyor
1,2,3,4 mevkide de oynayabiliyor
çok savaşçı çok mücadeleci
Solomon oyundayken oyun kuruculuk yaparak Solomonun aktif dinlenmesini sağlıyor
dünki maçta da rakibin 4 numarası olan Bajramoviçi tutma görevini aldı
Semih ve Oğuz yavaş kalıyorlardı ona karşı
ve genelde dışarıda top alarak ya 3lükle ya da driplingle sayı üretiyor ya da faul aldırıyordu
nitekim de 22 sayı kaydeti
ama Preldzic zor bir görev alıp onu tutmaya başladığında işin rengi değişti
son 2 dakika 5 sayı ile öndeydi konuk Rytas
o 2 dakikada Emir önce 2 hücum faul yaptırdı Bajramoviçe ve oyun dışı bıraktırdı
ardından bir de 3lük yolladı
ve gitti denilen maç hakemlere rağmen geri geldi
Emir demiri keser diye bir atasözümüz var
inşallah Emir,Demir Kaan Mrsiç kaptanımızı kesmez hehehe
ama bu çocukta ağa mayası var
çok katkısı olacak Fenerbahçeye
çok büyük yıldız olacak

Tanjeviçin nişancıları 3'te 2 ile yolu yarıladı
bundan sonra kalan 3 maçın 2'si evimizde
alırsak ilk sekize kalırız
haydi inşallah
yolumuz açık şansımız bol olsun

0 Yorum: