24 Aralık 2007 Pazartesi

El Classico Real'in

nerdeyse doğma büyüme Realliyim ilk defa bir sezonda maçını izleyemeiştim
bu sene ilk siftahımı yaptım
Real hakikaten şahane bir takım olmuş
yardımlaşma pres mücadele had safhada bunun yanında ofansta da muhteşemler
savunmada Ramos ve Heinze beklerde Pepe ve "rakip takımın gidebileceği son nokta" Cannavaro çok sağlam
Casillas zaten bana göre şu an en iyi kaleci dünyada neyse en iyilerden biri olsun hadi
bu 5'iyle maça çıksaydı bile Real gol mol yemezdi
maçın yıldızları da bana göre Casillas Ramos Cannavaro ve özellikle PEPE idi
nerden buldular bu herifi
verilen 30 milyon boşuna değilmiş valla
muazzam ötesiydi

ortasahada sadece Diarra vardı defansif olarak
onun önünde Sneijder Baptista ve Robinho ve forvette RIDVAN ve Büyük Kaptan Raul vardı
hani ağzımıza sakızdır ya "hayıırrrr Fener çift forvete dönmesin,orta saha düşer savunma zayıflar çarşambayı sel alır bir yar severiz el alır vs gibi feryat figanları duyarız iki senedir
ama elin oğlu sadece Diarraya bırakmış orta sahayı 5 hücumcuyla kurmuş ortasahayı

demekki takım savunması evvela
Reijkardın en beğendiğim yönü buydu Barcada
inanılmaz bir takım savunması yaptırıyordu.zaten bu savunma Barcayı şahlandırdı bence
geçen sene savunmanın en kallavisini yapan ve İtalyanlaşan Real bu sene buna hücumu da eklemiş ve Real Madride dönmüş
özlediğimiz Madride,galacticosa hatta eskinin Los Merenguesine dönmüş gibi
ilk kez izledim bu sene ama işte Barca deplasmanında bile böyle bir mücadele ve oyun bana bunları dedirtti
bence farkı kaçıran taraftık
ee birader az önce savunmanı övdün şimdi de farkı kaçırdık diyosun
bu ne perhiz bu ne iskender kebap diyeceksiniz sanırım
evet defans şahaneydi ama fark da atabilirdik az daha son paslarda becerili olabilseydik
çok fazla faulun olması ve Barcalı her oyuncunun yerden kalkmak istemeyişi maçı sıkan şeylerdi bence

Barca maç içinde çok gergindi kızgındı
maçı Barcaya kaybettiren de bu oldu zaten
ne bu agresiflik anlamadım
maça hırslı çıkarsın aşırı motive çıkarsın ama bu şekilde gergin çıkarsan kaybedersin
Real maç öncesi büyük kaptanım Raulum Gonzalesimin maça acayip konsantre ve kazanmak için çıkacağız,barçaya o stadı dar edeceğiz bittiniz olm siz şeklindeki açıklamasında belirttiği gibi maça çıktı
hırslıydılar motiveydiler ama şuursuz bi sinirle dolu değillerdi Barca gibi
sadece bu değildi tabi Barcaya maçı kaybettiren
geçen sene kaybettirmeyenin olmayışı da kaybettirdi kaybedene
Messi bu takım için çok önemli bir oyuncu
Ronaldenyo ise artık gitsin reklam yıldızı olsun veya Rio Plajında turist eğlendirsin
tam bir el freniydi bana göre Barca için
kedi ciğer meselesi değil ha ,Barcalılar memnunsa hep kalsın valla benim için önemli değil

gudjohnsen Henry yedek ve Puyol Robinhoyu durdurmak için sağ bekte
maç Barcanın sahasındaydı değil mi
Reijkarda göre değil sanırım ,onun için beraberlik de kafiydi galiba
ama işte Baptista bu şişede durduğu gibi durmuyor
sonuçta Real puan farkını 7ye çıkardı ve 31. şampiyonluğa doğru gitmekte
Resim

TV8in pek sevgili yorumcusu Fikret Engin büyük medyum Adnan Bolat'ın büyük kehanetleri gibisinden "Real bu sene hayata şampiyon olamaz" şeklinde bir kehanette bulunmuştu
ilerki haftalarda Fikret Engin'in "he he he bak hayatta şampiyon olamaz dedim ama La Ligada olamaz demedim ki he he he he gibi bir afacanlık yapmasını bekliyorum açıkçası
yoksa Santiago Barnebau tribünlerinden şu tezahürat yankılanacak
şampiyonluk yarınlara kaldııııı,gördün mü Fikret; Mahamadou Diarra'mı

ya o değil de bu Pepe neydi abi ya valla helal olsun ha

0 Yorum: