31 Aralık 2007 Pazartesi

Gecede

Patron Verse


ışıklar söndü..gözlerim son kez gördü..
kör baltayla yarılmış kalbim ikiye bölündü çöktüm
karasızım.. mantığım çok ayrı.. asık suratlıyım, çözdüm..
ayrıgayrıyız.. serabın kalktı ortadan ..
yürüdüm..
silüetinden kalma şarap
ve kusmuk doğumgünüm..
kesede çok bol pamuk sevgim al da oyna sündürüp
kestiğim pasta genzimdeki katrandan daha siyah
seherde saçlarım beyaza yakın olcak..
yaşgünüm bu bedbaht!!
akıllara durgunluk değil kırmızıya çalar umut..
sükuut insanı gülümsetmez..hafız ben sayfaları yutmuş..
üstünden kaç zaman geçmiş.. kimler unutmuş
kimler saygısız bu merhemle kimin yarası
sarılmış.. ve soğumuş..
yok.. kuruya tutunmuş yaş yanarken..
ruhum asırlık yorgun..
kasıt varmı tanrıdan..
siyah çelenk sordum...
ben bu kış çocukça gülümseyişimden mahrum..
gelgit aynı denizlerde sefa sürüp kum
dolan vücuduma dur..
sıkı tut.. bıraktığım anda boğul..
gözlerime değme artık..yoruldum..
karanlığımdan çıkarmayın
ben bu yaşta solgunum..
derdime panzehir yok..
panzehir zehirin taa kendisi..
kirlenen duvak değil o yıldızlardan bi tanesi...



Nakarat (Karaçalı)

Dünü Deşip ayı geçip beni sök götür kalbine as
yuvarlanmış gözlerim git durma yok feri vahımı yaz
ama ben bunu bendimi cismimi geceye yazdım
ama vurma hadi ruhum bitik bitti karanlığa as



Karaçalı Verse


Vardiyemdekileri noksan diyen ukala
harbiyemde acılar fıkara
mahsene koy hepsini soy karanlık naif
teninde zahmet duymazki bi anlık
gecir ruh ateş yerini tüm ışıklar sönse
rapimin ışıksız aşkına tecne olsan keşke
karanlıkta ara beni alıştır göz bebeklerini
istenmediği yerde 50 yıldan fazla duran efsane pşinde değil
hürriyeti sevdim been ölüm yaşamın kaynağıdır dedin değil
cehennemin esvelesi afilinden çıkıp gel düşer
zihin savunmasız fikretin gömülme töreni erken
bu şer benim şerrim değil


Nakarat (Karaçalı)

Dünü Deşip ayı geçip beni sök götür kalbine as
yuvarlanmış gözlerim git durma yok feri
vahımı yaz
ama ben bunu bendimi cismimi geceye yazdım
ama vurma hadi ruhum bitik bitti karanlığa as

Patron ft KARAÇALI

0 Yorum: