5 Ocak 2008 Cumartesi

Legend of 1900



Ben bu gemide doğdum, ve dünya yanımdan geçti gitti. Ama bir seferde ikibin insan. Ve orada dilekler vardı. O dilekler asla pruvayla kıç arasından büyük değildi. Siz mutluluğu oynuyorsunuz ama piyanoda sonsuzluk yoktur. Ben böyle yaşamayı öğrendim…

Kara mı? Kara benim için çok, çok büyük bir gemi. Fazla güzel bir kadın. Fazla uzun bir seyahat, parfümü çok güçlü. Bu müziği nasıl yapacağım, bilmiyorum. Bu gemiden asla çıkamam. En iyisi hayatımı burada bitirmek.

Ne de olsa ben kimse için yaşamıyorum…


Yönetmen : Giuseppe Tornatore
Senaryo : Alessandro Baricco, Giuseppe Tornatore
Oyuncular :
Tim Roth, Bill Nunn, Pruitt Taylor Vince
Yapımcı : Francesco Tornatore
Görüntü Yönetmeni : Lajos Koltai
Müzik : Ennio Morricone
imdb puanı : 7.8/10
Yapım : 1998, İtalya
Tür : Dram / Fantastik / Müzikal

0 Yorum: