25 Ocak 2008 Cuma

hiçbir 100 güzel değil senin 100'ünden


kardeşim 2007 biteli bir ay olmuş sen daha ne diyorsun diyeceksiniz biliyorum
ama Ergun Gürsoy'un e biz demiştik ama değil mi sözlerinin ardından ben de bir geçen seneye bakmak istedim
geçen sene malumu aliniz Fenerbahçe futbol takımı Türkcell Süper Ligini şampiyon bitirdi
genel olarak tüm branşlarda ise (lütfen bundan sonrasını kalp hastaları ve yaşlılar okumasın) sıkı durun tam 251 kupa ve madalya ile bitirdi
bu buzdağının herkesçe görünen kısmı yani sportif olan tarafı
mali açıdan ise Fenerium raporlarını ele geçirdim (Fotomaç ağzı oldu biraz ehehehe)
Fenerbahçenin 100. yılındaki Fenerium bilançosu şu şekilde

266 bin Forma
190 bin T-Shirt
55 bin Sw-shirt
53 bin Şapka
32 bin Eşofman

ve bundan elde edilen (bari burayı okumasın kalp hastaları) tam 61 milyon yetelelik ciro
100 yıl önce Necip Bey’in Moda Başpınar sokak 3 numaralı evinde kurulan Fenerbahçe yoluna uygun adım ilerlemekte
kendisini ilerletmek yerine Fenerbahçeyi durdurmaya çalışanlar onun karşısına çıktıklarına pişman olup yerle yeksan olmuşlardır (son sürat giden bir arabanın önüne çıkmak gibi vesselam)
Türk futbolunun gelişmesi için diğer takımlar Fenerbahçe'yle üre ve ürik asit yarıştırmaktan vazgeçip kendi geleceklerini düşünmeliler

0 Yorum: