15 Ocak 2008 Salı

hele bi gel bütün dertler bitiverir


Alex'i anlatamadık millete
hatta bu blogta da hanidir yazarım Alex'i
anlatamıyoruz beyim
o Fener'in en iyi oyuncusu olduğu için başkaları her aldığı futbolcuyu onunla kıyasladı
içimizdekiler de ona sallayarak farklı görünmeye çalıştılar
hatta bazıları o kadar belden aşağı saldırdılar ki çocuğa
ama her zaman derim Alex'in belden aşağısı çok güçlüdür diye
o yüzden ikili mücadelelerde kendisi istemedikçe zor yıkılır
ama dememe gerek yok
Alex'in belden aşağısının kuvvetli olduğunu en iyi Daianne yengeyle Alex'e bel altı saldıranlar bilir
ağır mı oldu?
ı ıh sanmıyorum
Fener'in bu sene yenildiği 2 maçta da Alex yoktu
bu tesadüf mü acaba
peki öyle olsun
e ama Alexsiz maçlarda Fener'in hücumdaki dağınıklığını görebiliyor mu küçük beyinli arkadaşlar
yani şöyle diyeyim
bu takımın beyni Alex
o yoksa takım beyinsiz oluyor, bu gün gibi ayan
onun olmadığı maçlarda tam 8 puan kaybettik bu sezon
ekle 8'i,Fenerin 46 puanı olur
e azizim niye yoruyorsun ki kendini yine
Alex'e sallayanlar; daha ne yapsın bu adam bana onu deyiverin hele
tekrar yazayım

benim dini inancıma göre son peygamber yaklaşık 1400 yıl önce geldi ve benim kitabıma göre bir daha da gelmeyecek
o yüzden çoğu taraftar gibi ondan mucizeler beklemiyorum
haa bazı taraftarlar onun sol ayağıyla kızıl denizi ikiye bölmesini falan da isteyebilirler
olabilir saygı duyuyorum
onlar Alexin yaptıklarını küçük görüp ondan mucize falan bekleye dursun
ne diyor Kuran'da "leküm diniküm veliyye din" (sizin dininiz size benim dinim bana)

salla Alexe farklı görün ne de olsa
bunlar da bu yorumları yapan küçük beyinlere ve Üründülist zihniyete gitsin
ne diyorduk;

"onun mücadelesi ve öfkesi, bir frikiğe yorduğu kafa ve vuruş inceliğinde, onun kazanma arzusu attığı çalımın nezaketinde, onun hırsı en umulmayan anda en uygun olan adama atılan pasta...

Fenerbahçe gibi, bekleneni değil, kendi doğrularını yapan bir adam..

Fenerbahçe gibi, tek rakibi kendisi..."


ALEX
ALEX
ALEX


Pinhani ile kaptana seslenerek başladık yine onunla seslenerek bitireyim

HADİ GEL KURTAR BİZİ


0 Yorum: