13 Ocak 2008 Pazar

Ronaldo Fener'e (mi)(!)


e dedik ya Kezman gitmek ister de basınımız durur mu
aha da başka bir haber
Ronaldo ha geldi ha gelecek
her ne kadar yönetim bu transfer spekülasyonlarını sürekli yalanlasa da daha önce de Roberto Carlos ve Tümer vs. transferiyle kendilerini de yalanladıklarına tanık olunduğu için pek ipleyen yok yönetimi
habere göre Appiah'ın tedavisi için İtalya'ya gittiği açıklanan Murat Özaydınlı ve Ali Yıldırım’ın, aslında Ronaldo transferi için orada olduğu yazmakta
(tabi ne de olsa İtalya'dalar ya oradan bir kaç futbolcu daha Fener'in listesine sokulabilir)
daha önce de dedim ya (yok yav hemen altta söyledim aslında) Fenerbahçe için Brezilyalıların oyununa ayak uydurabilecek bir Brezilyalı alınmalı diye
zira Semih ve Deniz de bu sisteme ayak uydurabilmekteler
şampiyonlar liginde ilerleyebilmek isteyen Fenerbahçe'nin bir yıldız oyuncu transferi yapması muhtemel(2005teki Anelka transferi gibi)
ancak bunun da her zaman iyi olmayacağı da aşikar bunu yönetim bilmekte (2005'teki Anelka transferi gibi)
her zaman derim bunun kararı Zicoya bırakılmalı
sevabıyla günahıyla bu takım onun ve o ne derse o olmalı
Zico karnıyarık yapacaktır mesela sen tutup ona karnıbahar patates enginar ananas vs. alamazsın
ben bunları getirdim buna göre yemek yap yerine ahçıbaşının yapacağı yemeğe göre yaptığı listeye uymak gerek
karnım mı acıktı ne ,neyse tekrar Ronaldoya döneyim
kalitesini tartışanın aklından şüphe duyarım
tabiki yararlı olur olmaz konusu asıl düşünülen şey
ama ondan verimi alabilecek de Zico'dur(ki Brezilyalıların Zico'ya taptığı da aşikar)
bu transfer hayal değil
bakalım işte ya Zico ne isterse öyle olsun(ama sarı laci de yakışıyor hani )

0 Yorum: