18 Aralık 2007 Salı

gör bu çocuğu Fatih hoca


ismisi Ali Turan
1983 doğumlu yani ne oluyor 2007 dersek 24 oluyor di mi
evet 24 yaşında
boyu 1,86 kilo 79 olan bir defans oyuncusu
stoper mevkisnde oynayıp 5 numarayı giymekte
ha pardon Kayserispor'da söylemeyi unutmuşum

kendisini ilk olarak evvelsi sene Erciyes Beşiktaş Fortis Türkiye Kupası maçında izlemiştim
daha önce de mutlaka görmüşümdür
Fener maçlarında pek dikkatimi çekmemişti haliyle
lakin tarafsız aslında az biraz da taraflı izlediğim kupa finalinde hakem hatalarıyla hakettiği kupayı alamayan Erciyessporun defansında dikkatimi çekti
soğukkanlı oluşu oyun kurma becerisi,zamanında hamleleri,sezgileri
kısacası bir defans oyuncusunda bulunması gereken her şey var onda
Erciyes küme düşünce en çok onun için üzülmüştüm
neyseki Kayserispora döndü ve onu izlemekten mahrum bırakmadı bizleri
Kayserinin maçlarını sırf onu izlemek için takip ediyorum
Kayserililer akıllı adamlar olarak bilinir
Alinin sözleşmesi uzatmalarından belli
2010 yılına kadar da sözleşmesi uzatılmış durumda
milli takımımızın en büyük sorunlarından biri defans hattında malumunuz
bence en kısa sürede milli takıma kazandırılmalı Ali Turan
başarılı performans sergileyeceğine eminim
ve o gün "ben demiştim" diyeceğim gururla inşallah

0 Yorum: