20 Nisan 2008 Pazar

Alex'le herşeye varım ben

ya anlamıyorum bu adamı ya
maç boyunca müthiş paslar atmasına falan alıştık zaten
Alexin önünde forvet olmaktan daha güzel ne olabilir ki bu dünyada diye düşündürüyor
valla al da at diyiveriyor
sağolsun dün Kezman bunu dil farkı nedeniyle anlayamadı; olsun
kaçırdığı golleri ilkokul çocukları kaçırmazdı ama attığı gol güzeldi
ama biz onu gol atsın diye aldık zaten,ekstra birşey yapmış sayılmaz
öyle bir hale getirdi ki bizi atınca şaşırır olduk

neyse ya dün Fener Denizliyi 4-1 yenerek şampiyonluk için geri saymaya devam etti
bugün de Galatasaray yenerse Ali Sami yende haftaya ligin finali oynanacak

Fenerin gollerini Kezman Deivid Murat(kk) ve "Fenerin golcüsü sayılmayan" Semih atttı
maçın yıldızı bana göre elbette Alex ve ardından Uğur idi

niye Alex peki?
maç boyunca attığı insan üstü paslara,yaptığı yerinde preslere ve gereken yerde mücadelelerine birşey demiyorum
zaten biliyoruz onları
bu sefer en ünlü Alexsavar olan Tomas Abraham bile durduramadı

ben en çok kaptanlığına değineceğim
o kadar pasını saçmasapan şekilde harcayan Kezmanı golünden sonra yerden kaldırıp sarılan oydu
ha bu arada
Kezman acaba bilerek mi kaçırdı Alexin paslarını,Alex asist kralı olmasın diye
olur mu olur Brezilya çetesi demek ne kadar komikse tek kişilik Sırp Çetesi diye saçmalamam da o kadar komik diii mi
peki Alex niye sarıldı gol sonrası
hii !!! mafyada böyle yapar hep, önce iyi görünür sonra sıkar topuğuna,amaniiinn Kejo koru kendini Brezilyalılardan

neyse Alexle futbolun güzelliklerine kaldığımız yerden devam edelim
maçın ikinci yarısı daha durum 1-0 iken muhteşem bir topuk pasıyla Uğuru kaleci Süleymanla karşı karşıya bıraktı
ama Uğur 1 metre yanındaki Kezmana vermeyi düşündü ve gol olan top ofsayt diye geçerli olmadı
ofsayt yoktu ama konu bu değil
Uğurun böyle birşeyi yapması
Alex de bastı fırçayı,valla çocuk azarlıyor gibiydi kaptan
kimse Alex ne karışır demesin
o bu takımın kaptanı
saha içinde sorumluluğunun en fazla bilincinde olması gereken adam
ayrıca 2 sene önce Denizliyi o yaşadıydı Kezman ya da Uğur değil
kalmış 4 hafta
geçen hafta Kezmanın penaltıyı atmak istemesi kadar gereksiz bir şeydi Uğurun golü Kezmana attırmak istemesi
skor daha 1-0
ya Denizli bir gol atıp maç sonuna kadar yatsaydı ne olacaktı şampiyonluk hayallerimiz
yarınlara mı kalacaktı
skor 3-0,4-0 olsun ne halt edersen et,Alex de bastı azarı tabi
ama aynı Alex Deividin attığı gol sonrası herkes Deivide giderken koşup Uğura sarıldı ve gönlünü aldı

ufacık ayrıntılarla bile ne kadar büyük bir oyuncu olduğunu göstermekte yengemin dahi eşi

maç boyunca boş kaleye çok sayıda goller kaçırmamız biraz düşündürse de farklı galip gelmek güzel,
aslında galip gelmek başlı başına çok güzel

haftaya Galatasaray maçı var
bu maçta da Denizli maçındaki gibi goller kaçırırsak şampiyonluğu veriveririz
Kezman biraz daha Kezman olduğunu hatırlamalı
yoksa o üzülmesin diye bizler kahra gark olacağız

Türkcell Süper Lig Hiç Bitmesin
Alex De Souza hiç gitmesin

4 Yorum:

Unknown dedi ki...

ben bir video izlemiştim
10 konu başlıgı ile ALEX DE SOUZA!
Pası,Şutu,Penaltısı,Zekası vs
Evet O Bir UyurGezer DAHİ!
Dünde Öyleydi Zaten Orada Burada Heryerde Paslarıyla Adete Denizliyi Çökertti
Zaten Onlara Karşı Bir Kinim Vardı Neyse O Konuya Girmeyeyim
Alex Muhteşemdi Dün Uğurda Öyle
Aslında Takım Çok İyiydi
Kezman Konusunda,
Kezmanın Kaçırdığını Konuda Belirttiğin Gibi İlkokul Çocukları Kaçırmazdı Ama Kaçırdı İşte Futbolda Var Bu..
(Eskiz Bir Anı : Şeytan(Rıdvan Dilmen) Topu Almıştı..
Aldığı Yerde Kalenin Yarım Metre İlerisi Ve Kaleci Falan Yoktu Nasıl Becerebildiyle Tepeye Dikti ve Gol Olmadı)
İşte Kezmanında Morali Bozulmuş
Kafası Geçen Maçta Kaçırdığı Penaltı Yüzünden Hayli Karışmış
ve Bu Maçta Mutlak 2 Pozizyon Kaçırmış 3. Gole Çevirmiş
Kendim Bir Kezman Fanıyım Ama Kezman Kendini Gelecek Sezonda Böyle Oynayacağını Belirtirse Kapı Orada Çıksın ve Gitsin
Takım Ona Muhtaçta Değil
Sonuç Olarak FenerBahçe Dün 4-1 Gibi Gollü Bir Sonuçla Denizliyi Mağlup Etti Artık...

ŞAMPİ_ _ _ 'nuz :)
Zaten 65 Maçını Garanti Olarak Düşünüyorum
Neyse Uzayacak Bu Konu..

Beercholic dedi ki...

çok güzel bitirmişsin, haftaya terbiye var!

Krols dedi ki...

Kezman'a güvenmiyorum ben.. UMarım yanıltır beni.. Yanılmayı çok isterim haftaya ama, dedim ya güvenmiyorum o çucuğa ben....

muhder dedi ki...

ziconun da dediği gibi sanırım: "tanıdığım onca brezilyalı futbolcu içinde en zekiler arasında alex yer alıyor." zico bunu demişse üstüne laf söylemek olmaz.