14 Nisan 2008 Pazartesi

ne por favoru ya


maç 2-1'ken doğum günü olduğu için ve de dünya yıldızı olduğu için moral kaybı olmasın diye alınan Kezman Alexin muhteşem pasında çok kötü bir kontrolle kaleden uzaklaşıyor
karşı karşıya kalıp dokunması yetecek pozisyonda topu çizgiye taşıması beceriksizliktir açıkça
sonra ne yapıyor ilk anda geriden gelen Alexe pası atabilse Alex yazacak golü
ama o biraz daha eveliyor geveliyor,zaten çizgiye yarım metre kalmış ne diye bir de zayıf ayağının olduğu yer olan kale çizgisine dönersin ki
Anelkanın 4-0'lık maçta Mondragona çalımı gibi birşey mi atmayı düşündün acaba
Allahtan Halis Özkahya yetişti de uydurma bir penaltı verdi
penaltıyı görünce küfrettim hakeme
ya böyle saçma penaltılara ne ihtiyacımız var ya
resmen Fenere karşı yapılmış birşey olarak görmeye başladım
hakem desteğine ihtiyacımız mı var sanki de bunlar yapılmakta,sonra da Fener hakemlerle alıyor oluyor
neyse uzatmayayım
takımın penaltıcısı Alex De Souza
ama Kezman ben atayım diyor,daha oyuna gireli 5-6 dakika olmuş
ayağın soğuk por favor(lütfen) diyorsun topu istiyorsun
ne por favoru ya kalmış 4 hafta
hatır gönülle mi yürüyecek bu iş
oldu olacak kaleci Serdar Alexten rica etsin "dayı ya bi maç da forvet ben oynayayım be sen kaleye geçiver por favor be hadi" oh ne ala valla,por favormuş

tıpkı 2 sene önce Nobrenin İnönüde kaçırdığı penaltı gibi
o maçta da 90'da golü yemiş ama son anda yine de maçı kurtarmıştık
ne farkı var ki bunun ondan

sorun penaltının kaçması değil
sorun Zicoda ya da Alexte de değil
böyle birşeyi isteyen Kezman'da suç
kalmış 4 hafta sırası mı şimdi yaptığının

ve nitekim işte lafı uzatmayayım geçen hafta son saniye golüyle kazanan Fenerbahçe son saniye golüyle bu sefer 2 puan kaybediyordu
demekki neymişşşşş
maç hakemin düdüğüyle biter.
geçen hafta olduğu gibi !
bu hafta olduğu gibi !

neyse kalan bütün maçlarını alan Fenerbahçe şampiyon olabilir di mi
yani avantaj hala Fenerde ve de lider zaten
averajla ikinci Galatasaray aynı puanda
üçüncü Sivasın da lider ve ikinciden 3 puan eksiği var sadece

Fener ciddiye aldığı her maçı kazanabilecek güçte
şimdi Ali Sami Yene beraberlik için değil kazanmak için gidecek
bence bir bakıma da iyi oldu bu
hatırlasanıza kupa maçının rövanşını
ne kadar kötü bir Fener vardı 10 kişi kalıncaya dek
her işte bir hayır vardır

bu kadar diyet yeter,silelim gözlerimizin yaşını

5 Yorum:

alperensaylar dedi ki...

merak etme donnie 11 mayıs'ta kutlayacaz şampiyonluğu hem de doya doya. denizli faciasını görmeyecez bir daha. ben inanıyorum:)

Adsız dedi ki...

Ben hiç şaşırmadım olup bitene.. BU oğlan, bi ara bi demeç vermişti gazetelerden birine.. "Pas vermiyor" suçlamalarına yanıt olarak, "HEr santrafor biraz bencildir. Gol atmak ister. Pas vermez" demişti. Nedendir bilmem, yaşamın her alanında "takım oyunundan", "Kollektif ruh"tan yana olan (belkim komünistliğimden olucak) beni rahatsız etmişti. Takım oyunu bencillik kaldırmaz. EN olmadık yerde tüm takımın ve tüm camianın emeğini bir kenar aatıverirsin.. neyse, ne diyodum ben ya.. dağıldım iyi mi..

Flamboyant Striker dedi ki...

Her ne olursa olsun; eğer penaltıyı kullanıyorsa, forvet dediğin iki direğin arasına o topu sokacak!

muhder dedi ki...

alexin elinden topu zico bile istemez sanırım. sorumsuzluğunun cezasını biz ödedik. asyde gol bile atsan git kezman!

@pi dedi ki...

Evet Fenerbahce bütün maclarını kazanırsa sampiyon olacak ama aynı durum Galatasaray icin de gecerli. Yani bizim su an kalan tek avantajımızı ligin ilk yarısında GS'a atmıs oldugumuz 2 gol. Baska bir avantajımız falan kalmadı. He tabii biz de gidip Galatasaraya por favour deriz onlar da bize sampiyonlugu verirse bilemem.