18 Nisan 2008 Cuma

Şampiyonluk bizim kupa bizim (mi?)

Roma'dan bahsediyorum
daha önce de kaç kere yazdım bu Doni denilen kaleci görünümlü parça tesirli bomba olmasaydı şu an açık ara şampiyonluğa koşuyorduk belki de
şu an puan farkı 4 ve 5 maç var daha
öte yandan İtalya kupasında da yarı finaldeyiz ve ilk maçta Cataniayı yenerek avantaj elde ettik
finalde ya Inter ya Lazio gelecek
ki ikisini de yeneriz alırız kupayı
Inter gelmesin, 100. yıllarında bi daha 6 atmayalım,yazık
Lazio gelsin yine de ,ille de derbi olsun

ligde kalan maçlara bir daha bakalım ve şampiyonluk şansını masaya yatıralım

Inter

Torino (D)
Cagliari
Milan (D)
Siena
Parma(D)

Roma

Livorno
Torino
Sampdoria(D)
Atalanta
Catania (D)

Roma bu 5 maçından 13 puan çıkartsın şampiyondur aha buraya yazıyorum
ki 15 bile alabilir o zaman kesin şampiyon
bu sezon sakatlıklardan çok çeken Totti kaptan da artıkım döndü

sene sonunda çifte kupalı bir post dileğiyle

3 Yorum:

muhder dedi ki...

interde bu bal olduğu sürece, ofsayttan gol atmaya devam ettikleri sürece romanın şampiyonluğu zor.

Flamboyant Striker dedi ki...

İnter bu futboluyla şampiyon olursa yazık olur. Ben Torino'yu destekliyorum İtalya'da. Tesadüfe bak her iki takımın da Torino ile maçı var. Biri içeride oynayacak biri dışarıda. İnter'i yener ve Roma'ya bir kıyak yaparız inşallah.

Unknown dedi ki...

Berabere Kaldı... Roma
Şampiyon Artık Inter Oldu
Ne Yapalım Gelecek Sene İnşallah