16 Nisan 2008 Çarşamba

ulan hayali bile güzel be


Fenerbahçe'nin gelecek sezon için kadrosuna en az iki dünya yıldızı katacak olması, dünyanın en ünlü menajerlerini harekete geçirdi.

Menajerler bugüne kadar birçok yıldızı Fenerbahçe'ye önerirken, son teklif edilen isim büyük yankı uyandıracak türdendi. Fenerbahçe'ye, İspanya'ın son yıllarda yetiştirdiği en klas isimlerden biri olan David Villa teklif edildi. Menajerler göre, 27 yaşındaki bu futbolcu, Fenerbahçe'ye gelmeye sıcak baktığına ilişkin önemli mesajlar verdi.

AURELİO+PARA FORMÜLÜ

Özellikle Roberto Carlos'un Real Madrid'den Fenerbahçe'ye gelmesi ve ardından sarı-lacivertli ekibin Şampiyonlar Ligi'nde Sevilla'yı eleyip, Chelsea ile çeyrek final oynamasının David Villa'yı çok etkilediği belirtildi. Bu transferin gerçekleşmesinde Aurelio'nun önemli rol oynayabileceği kaydedildi. Uzun süredir Aurelio'nun peşinde olan Valencia'nın, bu futbolcuyu mutlak almak istediği ve David Villa'ya karşılık Aurelio + para önerisine sıcak bakabileceği vurgulandı...


http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=137111


6 Yorum:

alperensaylar dedi ki...

harbiden hayali bile güzel....gelse banko 25 atar her sezon.

Donnie Brasco dedi ki...

kalbim mi temiz çok mu dillendirdim bilmiyorum ama
Koeman Valencianın başına geçtiği andan itibaren
Kezman Villa forvetini düşlerim
o gelecekse Kezman kalsın
yoksa tek forvet "sihirbazı" da zorlar

alperensaylar dedi ki...

gelsin gelsin...zaten adidasın reklam haftasında ntv de tanıyorum fenerbahçeyi, çok başarılısınız falan demişti. belliydi o günden zaten.

Unknown dedi ki...

hayali bile muhteşem
gelirse Donnienin dediği gibi kezmanla oynamalı
semihte arada yenmesin
süpermen o :)
artık gelirse sezonda asayların dediği gibi 25Den az görmeyiz
gelecek gelecek :D

Donnie Brasco dedi ki...

Arsenale gidecek büyük ihtimal
o yüzden hayali bile güzel dedim ya :D
valla ben yönetime güveniyorum
Fenere layık transferleri yapacaklardır seneye

muhder dedi ki...

arsenale gideceğini pek zannetmiyorum açıkçası. marsilyadan bir genç aldı zaten arsene wenger abede pelenin oğlu. eduardo da gelecek seneye dönüyor(ayağını kıranın bacağı kopsun). adebayor bi de şu danirmarkalı bendtner var. buradan bize gelir anlamını çıkarmak da zor. gerçekçi olmakta fayda var yoksa zararı çok oluyor bizzat yaşadım crespo transfer dedikoluarında.
"olm bu adam hayatta bize gelmez...ama bi gelirse varya..." ahan da budur benim yıldız transfer gündemindeki ruh halim..