12 Nisan 2008 Cumartesi

nedir bu Beşiktaşın 8'ten çektiği


ULEB CUP'ta son 8'e kalan iki Türk takımının maçı cidden nefes kesti
maçın genelinde üstün olan beklediğimin aksine Galatasaray'ken son saniyelere Beşiktaş önde girdi
işte skor 60-58 Beşiktaş lehineyken maç boyunca 7 üçlük denemesinde de sayı kaydedemeyen Galatasaray kaptanı Cüneyt bitime 8 saniye kala bir üçlük daha denedi
7'de 0 yapan adam 8.'de sayıyı bulmasının tek sebebi heralde 8 saniye kala yapılan ve de 8. deneme olması mutlaka
tamamen 8 ile alakalı

neyse edendim Beşiktaşı 61-60 yenen Galatasaray yarı finalde
Uefa finalini kazandıklarında Fener kazanmış kadar sevinmiştim
ama ertesi günden itibaren öğrendim ki bu kupa Galatasarayınmış Türkiyenin değil
şimdi de bir yandan ne olursa olsun kupa almalarını arzulasam da aklımda bu UEFA kupası sonrası Galatasaraylıların tavırları hep bir soru işareti olarak kalacaktır

3 Yorum:

Burak Özdemir dedi ki...

Boşver sen o bencil G.Saraylıları bende etrafta gördüğüm onca futbol cahili adama rağmen Chelsea'yi elemenizi sizin kadar istemişimdir...

Donnie Brasco dedi ki...

eyvallah :)
ya inanır mısın Selahattin Beyazıtın Abdurrahim Albayrakın maç öncesi açıklamaları vardı
yani dayak yesem ağlamam ama onları duyunca baya bi gözlerim dolmuştu
ne kadar güzel birşey demiştim
tamam bu iş vatan millet sakarya değildir
desteklemeyene birşey diyemem ama bu tür olaylarda çok güzel birşşey gerçekten
bir tane abi vardı Lüleburgazdan FBTVde maç öncesi çıkmıştı
üzerindeki t-shirtü beşiktaşlı biri yapmış
Fenerbahçeye milli maçta başarılar yazıyordu
nolursa olsun ben Beşiktaş veya Galatasaraydan birinin almasını istediğimi geçen konularda yazmıştım
caymadım hala aynı fikirdeyim :)

Burak Özdemir dedi ki...

Çok haklısın CL Kupası İstanbul'da ki final dışında Türkiye sınırlarına daha giremedi :)