12 Nisan 2008 Cumartesi

o forma kutsaldır(!)


dün Fenerbahçenin maçının bitişinin ardından Galatasaray - Ceyhan Bel. maçını buldum
oturdum izlemeye başladım
neden acaba hehehe
neyse işte maçı Galatasaray 94-52 alarak 42 sayı fark attı
benim izlediğim bölümlerde de 39tan aşağı düşmemişti fark
maç istatistiklerine girmeyeceğim
Işıl 14 sayı 10 asistle yine dabıl dabıl (double-double) yapmış
ilk defa bu maç Işıl'ın oyundan alındığını gördüm
her maç 40 dakika oyunda tutuyordu hoca onu
tamam maçın her anı Işıl'ı izlemek gözlerimin pasını siliyor ama yine de yazık kızcağıza
neyseki fark açılınca oyundan aldı ve bir daha da oynatmadı hoca onu
bu sayede yedeği Beril'in de fena bir oyuncu olmadığını gördüm
ama tabi Işıl'ın yerini kimse tutamaz
Türkiyenin en iyi guardı tartışmasız

maçtan akılda kalan diğer bir an da Galatasaray'lı Didem'in darbesiyle kaşı açılan Ceyhan Belediyeli oyuncu,ismini hatırlayamadım

ama en dikkatimi celbeden an ise fark yine 42 sayıyken Galatasaray taraftarlarının
"o forma kutsaldır nasip olmaz herkese" diye bağırmasıydı
kardeşim zaten kızlar o formayı kutsal saymışlar belli ki
fark 42 olmuş sırası mı o tezahüratın

neyse bayanlar Play Off ilk maçlarında şu ana kadar 3 maç oynandı
alınan diğer sonuçlar şöyle

9 Nisan
Fenerbahçe 76 - 58 Burhaniye Beld.

10 Nisan
Panküp TED Kayseri 71 - 69 Botaş

11 Nisan
Galatasaray 94-52 Ceyhan Beld.

son maç bugün Beşiktaş ile Mersin B.Beld. ile

2 Yorum:

NYG dedi ki...

daha çok 2 oynamasına rağmen esmeral'i tek geçerim oyun kurmada =) yazındaki bu kısmın biraz duygusal ! olduğuna inanıyorum =)

Donnie Brasco dedi ki...

yok hocam tamam duygusal yazıyorum ama bu kız hakikaten müthiş
daha şu yaşında inanılmaz istatistikleri var