4 Nisan 2008 Cuma

Chelsea de takım mı

Anderlecht'i yendik
eski gücünde değil,köy takımı dediniz

İnter'i yendik
Crespo'nun ve Figo'nun ilk 11 başlayamadığı takıma yedek kadro hatta paflar dediniz

PSV'yi yendik
hocası yoktu,iki üç senedir Şampiyonlar liginde yarı finaller çeyrek finaller gören takıma eski PSV değildi dediniz

CSKA'yı yendik
o iki sene önceki UEFA şampiyonu takıma takım mı dediniz

Sevilla'yı eledik
şansla dediniz iki maçta attığımız 5 gole rağmen
2 senedir Avrupa kupalarından elenemeyen takıma bahaneler buldunuz
Avrupanın en formda takımı olarak gösterilen ve UEFA listesindeki takıma türlü türlü kulp buldunuz

ve ben diyorum ki
Chelsea köy takımı
Chelsea'nin kadrosu berbat
Chelsea'nin hocası yok
Chelsea eski gücünde değil
Chelse de takım mı

neden mi
çünkü Fener Chelsea'yi de eleyecek de ondan

siz şimdiden Arsenal veye Liverpool'a kulplar bulmaya başlayın

2 Yorum:

B. dedi ki...

inş. eleriz o zamanda livo veya arsenale bişey bulunur.

Flamboyant Striker dedi ki...

Chelsea takım değil, Drogba topçu değil, İnter kazara lider vs.

Alex koşmuyor, Kezman santrafor değil, Volkan top tutamıyor, Edu kendi kalesine atıyor vs.

Kupayı alırsak UEFA daha büyük kupa diyecekler... Ben cevap vermeye utanır oldum, onlar konuşmaktan utanmadı...

Bu arada blogun güzelmiş, takipçinim bundan sonra... Kendiminkine de ekliyorum linkini.