29 Nisan 2008 Salı

Volkan gol gol gol


CSKA'dan gol yeriz Allah belanı versin Edu
Sevilladan yeriz Allah belanı versin Edu
iyi de Serdar varken mesela hiç öyle birşeyin tehlikesini bile yaşamıyoruz
bir defansla bir kaleci nasıl konuşmazlar ya
sen top gelirken niye,sakiin, bendeee, vuuuur vs. demezsin ki
geçtim onu ceza sahasının ön çizgisine kadar ne diye açılırsın ki
geçtim açılmanı ne diye topa tek el çıkarsın ki

mağlubiyeti sana yüklemiyorum
daha 55 dakika vardı sen o golü yediğinde
ama Serdar varken de senin Fener kalesini korumanı istemedim hiç bir zaman
belki ondan daha iyisindir ama güven vermiyorsun bana
neden mi

bu duruşundan dolayı
Serdarı da birebir stadda izledim
top ondan uzaktayken sürekli kolarını bacaklarını ısındırır ve top rakipteyken mesafenin önemi olmaksızın hazır bekliyordu
bunu yapmazsan adı Keita olan bir ademoğlu 35 metreden çakar golü
bunu yapmazsan bir basit geri pası uzaklaştıracağım diye sezonu kapatırsın

içinden ulan maç penaltılara kalsa da şu hatalı golümü telafi etsem de sustursam donnie'yi diyorsun ama Sevilla maçında bile susmadım ki şimdi susayım
sezonun o anki en önemli maçına sıfır konsantrasyonla başlarsan veya Çelsi maçına veya Galatasaray maçına
ben susmam
kötü oyun hata vs. bunlar futbolun olmazsa olmazları
ama laubalilik hem formana hem rakibine hem de futbola saygısızlıktır

0 Yorum: